Sundays with Tabs the Cat, Makeup and Beauty Blog Mascot, Vol. 84

Published in: Just For Fun

Heya, ladies. Tabs and I are kinda bummed that the weekend’s over. Didn’t this one end too fast? Grrr, we didn’t even make it to a movie.

At least El Hub and I had a good time out in the East Bay at my dad’s birthday party. We had lunch and Baskin-Robbins chocolate/vanilla ice cream cake, YUM! Tabs stayed home to work on his fitness, though. He’s trying to fit into a new pair of skinny jeans.

Speaking of the Tabinator, here are pics of the modeling jobs he took this week. He always gets busy this time of year… :)



Hope you had a good weekend. As usual, Tabs says hi. :)

Your friendly neighborhood beauty addict,

Karen

P.S. There are 83 previous installments of Sundays with Tabs, as if this one wasn’t evidence enough of my insanity.

19 Comments

Like this post? Tell your friends!

So far, 19 people have commented on this article. How cool is that?

  1. Katie says:

    haha I like the pret a papier one best:)

  2. I like the Givenchy pic. I love Tabs, the most fashionable cat. :-)

  3. Megan Simpson says:

    HAHAH!!! That is so great. I love the nars swatch. classic.

  4. Lindsay says:

    OMG! I love the Pret a Papier Tabs!!!
    .-= Lindsay’s last blog post… MAC Pret-a-Papier Haul =-.

  5. Tekoa says:

    I love Tabs! Can he be Best Cat at my wedding?

  6. amy says:

    I love the shot of Tabs in drag in Prêt-À-Papier. The pink Nars nailpolish suits him mighty.
    .-= amy’s last blog post… Once and Again NOTD with American Apparel Nail Lacquer in Office =-.

  7. Biba says:

    *lol* Pret a Papier is so funny!

  8. Kim says:

    Tabs, you are SUCH a busy boy. Love the polish… super hot. Let us know how chip-resistant it is after a few sessions on the scratching post. :)

  9. Scientific Housewife says:

    Cute pics, this weekend went by way too fast!

  10. Sun says:

    OMG! Tabs is such cuteness in Pret-a-Catpier!!

  11. NINA says:

    He is hotter than the model in the Pret a Papier ad! :D

    This weekend went by super fast … im kinda bummed too. Was gonna take the day off today (boitday) but … urgent stuff beckoned. Sigh.

    Have a great week, Karen!

  12. gio says:

    Tabs looks so cute esp in the Pret-A-Papier one.
    .-= gio’s last blog post… BWB: Readers Feedback Survey =-.

  13. mkdallas says:

    The Pret-A-Papier pic is total genius, Karen…so dang funny! Also lovin’ the Nars claw swatches. Tabs is so freaking cute and funny with that face of his; it’s like, ‘bish, PLEASE!”, lol.

  14. Calandra says:

    Love, love, love Tabs in the pret-a-papier ad…hysterical!!

  15. Connie says:

    LOL!! the Pret a Papier and Nars ones are the best!
    .-= Connie’s last blog post… Him-Spired Tutorials: Leonardo DiCaprio =-.

  16. mimi says:

    I especially like the Pret a Papier photo, as that bow just sets of his tabby fur deliciously.

  17. Anastasia says:

    the MAC Tabs made me laugh out loud today… thanks for the afternoon Monday giggle.

  18. Dao says:

    The NARS ad is tres cute! Way to go, Tabs!
    .-= Dao’s last blog post… Introducing Formula D Minerals =-.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

css.php