Beauty Snacks: Sites of the Day, Dec. 3

Published in: Just For Fun

Hi, girls. Well, yours truly left the Chanel counter dejected and empty handed yesterday afternoon. Yup, I just couldn’t bring myself to pull the trigger. Note to Chanel: LOWER YOUR PRICES!

Anywho, guess who spent way too much time browsing the web this morning… but it wasn’t all for naught. I found some cool stuff to share. :)

Ready, Set, Drool

I doubt Santa will bring me any of these Chanel handbags for Christmas, but, hey, a girl can dream.

A Little Help From the Stars

The December forecasts are up over at Astrologyzone. Fellow Geminis, beware of the mid-month full moon!

Please Don’t Bury Me Alive

I love going to the spa, but I think I’m going to pass on the cedar shavings treatment.

Please Go to Tiffany and Remedy This Sitch ASAP!

Spencer and Heidi eloped. I know, who cares, right? Still, you gotta check out their wedding rings. What do ya think of the leather AND dangly charms? LOLOLOL!

Fakin’ It, One Day at a Time

New to the world of false lashes? Me too! Here are a few helpful false lash application tips.

Your friendly neighborhood beauty addict,

Karen

15 Comments

Like this post? Tell your friends!

So far, 15 people have commented on this article. How cool is that?

  1. Anna says:

    Oh karen, that Chanel bag is ……………I have not word…..I’m in lurrve.

  2. Karen says:

    Hi Anna,

    I KNOW!

    Just think of all the stuff you could put in it!

  3. Jaime says:

    Oh man, that cedar-shaving spa experience sounded horrifying! I really don’t think you could pay me to do that. Well..maybe for a Chanel handbag…but other than that, no. :)

  4. Karen says:

    Hi Jaime,

    LOL! I don’t want to know where those cedar shavings have been, fo’ sho!

    Ugh… I bet a few people get splinters, too.

  5. Glad to see you are feeling better! I am a fellow Gemini so I’ll watch out this month. Oh and ICK to those hideous “wedding bands” and her horrific white-out nails!

    Vampy Varnish´s last blog post..A Few of my Favorite Things

  6. Shefali says:

    The rings are cute but uhhhhhhh, WHAT?! I can’t stand Heidi and Spencer and this just validates my opinion almost to the point of fact that they are LAME.

  7. Karen says:

    Hi Vampy Varnish,

    Yeah, girl, watch out! Basically I’m going to dig a hole and hide from Dec. 10-15, LOL!

    I was too distracted by the charms to even notice her nails!

  8. Karen says:

    Hi Shefali,

    I know! It seems like they’ll do anything to stay in the news. Did you watch Monday’s episode of The Hills?

  9. Katee says:

    I want that Chanel bag!!

  10. Marisol says:

    Chanel love!

    Marisol´s last blog post..TILT 11.27.08

  11. Karen says:

    Hi Marisol,

    WOOT!

  12. Karen says:

    Hi Katee,

    Me too!

  13. Miss QQ says:

    Hi Karen. Yup, I’m drooling at the Chanel bags too. “Dejected” is the word whenever I pass by the Chanel store looking at the window display but knowing I can’t justify buying that bag I like!

  14. Karen says:

    Hi Miss QQ,

    I hear that! I will just have to admire them from afar…*drools*

  15. Vivian says:

    know what you think: Chanel’s stuff is way outta reach for meh.. come on, the lipstick indicator is not so accurate in recession. Not too many people spend big buxks on things they think aren’t worth their money.

    And I saw spencer and heidi on the cover of us weekly. Women are so blindly in love they do not see (esp) that Spencer is a hazard to girls of any kind! thankfully many families are forgiving, I know they will not last. (does that make me bad?)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

css.php