Apocalips Now!

Published in: Daily Beauty

I’m curious: would you wear blue lipstick?

That’s Illamasqua Apocalips Lipstick ($24.60), by the way.

13 Comments

Like this post? Tell your friends!

So far, 13 people have commented on this article. How cool is that?

  1. Emily says:

    Umm…. Gonna need a swatch of this craziness right here… Would I wear it? Of course! For Halloween.

  2. Sara-May says:

    Would I wear this? Heck yeah! I totally would.

  3. I don’t think so, but I do wear black and purple lipstick. So, maybe on extra-special occasions!
    Emi at Project Swatch recently posted … A Beginner’s Guide to Getting the Best Photographs From a Point and Shoot Camera

  4. Naomi says:

    I wouldnt mind giving it a try! Looks fun
    Naomi recently posted … Loudmouth Orange with Milani Mandarina

  5. Katrina says:

    Wow, how wacky! Yeah, maybe for a photoshoot or something. To brunch with the family? Not so much (though they prob would not bat an eye)

  6. Phyrra says:

    Yep. I own several shades of blue, aqua, and teal from Morgana Cryptoria, Evil Shades and Fyrinnae. I love the color teal, so I like the lipsticks :)
    Phyrra recently posted … WhimsyBeading Secret Sale

  7. Ricky Blue says:

    I tried the gloss on at the Kryolan store. It looked surprisingly amazing.

  8. Ricky Blue says:

    Of course, I have dark hair, blue eyes, and relatively pale skin though so I’m not sure how it would look on someone with different coloring. Anyway, it totally made my eyes pop.

  9. Krista says:

    Actually yes, I totally would, just not around my mom. :)

  10. Jana Ricketts says:

    Unfortunately, I cannot get away from my comfort zone of nudes..so no I wouldn’t. But that is a pretty color. Kudos to those that would!

  11. jen. says:

    That’s a really pretty color…. but I would not wear that shade of lipstick. Nail polish, clothes, accessories… anything else really, but not lipstick.

  12. Beverly says:

    GOTTA HAVE IT…even if I don’t go out in it…it’s my favorite color…I have bought MAC Blast of Blue and Peacocky, and I DO wear Spanish Fly…so this will be added to my “Lips of Blue” collection…LOL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

css.php